No comments yet

Izveštaj sa seminara “Kupi me”

Prošlog vikenda, u zgradi Banovine, sa početkom od 10 časova, svoju subotu smo načeli na najproduktivniji mogući način. Naime, u organizaciji lokalne komore JCI Niš održan je, sudeći po reakcijama delagata – i više nego uspešno, seminar pod nazivom „Kupi me“, koji je već tradicionalno dugi niz godina sprovođen u okrilju naše organizacije, da bi posle kraće pauze, ove godine ponovo bio osovljen na noge sa eminentnim predavačima koji su osvetlali njegov obraz i potvrdili da je ovo jedan od naših najuspešnijih projekata.

Predavači su, u periodu od 10 do 16 časova, sa velikom dozom entuzijazma i željni prenošenja svog impozantnog iskustva, animirali više od pedeset delegata željnih sticanja znanja u oblasti prodajnih veština.

Seminar je započeo impresivnim predavanjem Slobodana Prpoša, čije je iskustvo u prodaji bogato čitavu četvrt veka, a što se i odrazilo na lakoću komuniciranja i postizanja interakcije sa publikom, te plodonosno prenošenje praktičnih znanja i veština na temu emocija i emotivnog angažovanja u prodaji.

Za njim, usledilo je iscrpno predavanje Miloša Miloševića, inače alumni člana i jednog od osnivača lokalne komore JCI Niš, koji trenutno radi na poziciji direktora škole „School & School“ i branch menadžera Adecca. Miloš je sa znatiželjnom publikom podelio svoje iskustvo u prodaji (od) poverenja. „Mit je da se prodavac rađa. Prodaja je veština i može se naučiti“- poručio nam je Miloš ovom prilikom.

Ovaj blok predavanja završen je temom „Zašto vaša prodaja ne sme da raste više od 15% na godišnjem nivou“, o kojoj je govorio još jedan JCI alumnista, Dejan Jocić, koji je pored toga i jedan od rodonačelnika samog „Kupi me“ seminara. Dejan se kao diplomirani mašinac, nakon konstruktorskih avangardi odmetnuo u komercijalne vode, o čemu je i govorio u svom izlaganju, poručivši nam, između ostalog, da je greška pravdati se za svoje uspehe.

Nakon okrepljujuće pauze, na red je došlo inspirativno predavanje u izvedbi Dragana Vojvodića, autora knjige „Hraniti ego ili porodicu, težak izbor – zar ne?“ koji je tokom svog nastupa govorio o zastarelosti tradicionalnog modela prodaje, kao i o novitetima koje je nužno implementirati da bi se u današnjem svetu moglo uspeti u ulozi prodavca. Na najadekvatniji način iskoristio je svoja znanja iz oblasti ljudske dinamike, uspešno ih protkavši kroz svoje izlaganje.

Na samom kraju seminara, poslednji predavač zaplenio je pažnju publike još u startu, pojavivši se maskiran praćen muzičkom temom iz „Star Wars“-a, da bi i nadalje, kroz čitavo predavanje uspešno održao pažnju govoreći na temu „90 sekundi“, uz poruku koju je veoma slikovito preneo publici – Bitno je biti drugačiji od ostalih.
Reakcije publike, (fidbek i blago prekoračenje agende koje je potpuno neosetno prošlo) dovoljan su znak da je iza nas još jedan sjajan projekat koji će, na radost ljudi od biznisa, ponovo postati sastavni deo JCI kalendara.

 

Post a comment